onsdag 17 augusti 2011

Blå kalsonger


Ref
När jag klev (Am)upp I (F)morse så (C)satte jag på mig dom (G)blå
(Am)kalsongerna med (F)rymdraketer (C)p(G)å

Vers
(Am)Samma fråga varje (F)morgon
(Am)Samma fråga varje (F)kväll
(Am)Hur går det
(F)hur mår du
(C)är du helt (G)ok
(Am)Man svarar som dom (F)vill
(Am)man svarar lite (F)till
(Am)Man nickar, (F)ler och hostar
(G)Hoppas på en lottovinst
Ref
Klocka tickar på
du får mig vilja gå
någonstans där jag slipper se dig
(slipper höra dig då)
Samma melodier
Samma gamla spår
Det blir ju ändå aldrig
som man tänkt sig ändå
Ref
Stick
(F)En blixt från klar himmel
den slog (Am)ner i (G)mig
(F)Jag ställde mig ändå upp
Vilken (G)stur att håret var ok 
Ref 

1 kommentar:

  1. Plsss kan ni inte slänga upp ackorden till resten av era låtar med? Hatar mitt kassa gehör! :P

    SvaraRadera