torsdag 18 augusti 2011

Sliten men vacker


Jesus en kille av idag
Lite grand som du och jag
grisskär skjorta och vita jeans
allt det vatten han drack blev till vin

Ref
Jag vill ha mer vill ha mycket mycket mer
jag vill ha allt som jag ser
här ser du en sliten vacker man
som långsamt sjunker ner

ref
 
Jag hade pengar ett tag
nu är jag öppen för förslag
satt i baren där stod en hind
beställde tonic och gin

ref

Kvinnor vill ha mig på ett fat
dom ser mig som ett svin inte mat
betalar mina lån med mobiltelefon
men när man har tre så känns det som ett hån

ref
Stick
Hon var ju ung och fin och jag var ganska ful
men hon sa du är ganska fin men sliten eller hur
vad har du druckit i kväll nu ikväll
vad har du gjort för fult.
Jag har gjort nått fult med dig innan kvällen nått sitt slut
ref

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar